Glisează meniul stânga/dreapta
6 februarie 2020 — Ateliere
Seratele NO.MAD, conceptul de workshop-uri în case memoriale interbelice, inițiat anul trecut de NO.MAD Talks, continuă cu o nouă ediție pe 12 februarie 2020. Dacă la prima serată participanții au aflat care sunt tehnicile de storytelling potrivite pentru comunicarea în social media, la această ediție ei vor vizita Casa Memorială „Ion Minulescu și Claudia Millian” și vor afla cum să scrie povestea brandului într-un mod creativ și structurat.
Cum să scrii povestea brandului, workshop intensiv pentru antreprenori și freelanceri
Nu mai este niciun secret că oamenii cumpără de la oameni, iar brandurile încearcă zilnic să găsească o cale de umanizare a conținutului. În acest context, trainerul Alain Gavriluțiu vine cu o nouă abordare asupra construirii poveștii unui brand. Pe 12 februarie, între orele 16.00 – 20.00, va susține un workshop intensiv despre cum se construiește de la zero povestea unui brand: cum se alege numele potrivit, cum se conturează un brand sub forma unui personaj și cum pot fi transformate valorile brandului în trăsături ce pot fi comunicate coerent. Participanții vor avea parte și de exerciții practice astfel încât, după patru ore de workshop, ei vor ști clar cum se construiește o persoană în mediul online cu care să rezoneze publicul-țintă al brandului, vor afla câteva tehnici de scriere creativă și vor obține mai multă claritate și structură în comunicarea brandului.
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani de experiență și autor a trei cărți publicate, trainer la Serata NO.MAD
Alain este în prezent Creative Director la 2Performant, unde folosește zilnic două unelte care-i plac cel mai mult: ideile creative și structura. Crede că scrisul bun este cel structurat, iar în România se scrie mai mult după instinct decât după cunoștințe clare. De-a lungul carierei a lucrat pentru Media Pro Pictures, Multimedia Est și HBO Romania, unde a scris peste 100 de scenarii. A trecut apoi în agenții de publicitate pe roluri de senior copywriter și a lucrat pentru branduri precum Google Romania, Salvați Copiii, Mazda, Profi, Perroni, Ursus Cooler, Kingswood și Redd’s. La 27 de ani a publicat prima carte “Nu toată iarbă e la fel” la Humanitas, în 2014 “Cărăușul de păcate” la Herg Benet iar în 2016 i-a fost publicată a treia carte, “Bube amare”.
Serata NO.MAD va avea loc în Casa Memorială „Ion Minulescu și Claudia Millian”
Apartamentul lui Ion Minulescu se află în cartierul Cotroceni, în apropierea de Grădina Botanică, iar locuința reflectă pasiunea autorului pentru efervescența Bucureștiului. În apartamentul de la etajul doi, participanții la Serata NO.MAD vor putea admira colecția de obiecte personale, documente literare, cărți, fotografii, acte, icoane și tablouri păstrate de autor. La începutul evenimentului, participanții vor avea parte de un tur ghidat, unde vor afla povești despre stilul de viață al autorului, despre familia sa și pasiunile pe care și le-a păstrat de-a lungul vieții.
O parte din taxă de participare la serată va fi donată către Casa Memorială „Ion Minulescu și Claudia Millian”
Taxa de intrare la Serate este de 150 lei, iar o parte din bani vor merge ca donație către Casa Memorială „Ion Minulescu și Claudia Millian”, acesta fiind unul dintre modurile în care organizatorii își arată suportul față de cei care au grijă de clădirile intrate în patrimoniul Bucureștiului.
Înscrierea și achitarea taxei se pot face exclusiv online pe Eventbook: http://bit.ly/36DnSzJ.
Evenimentul este susținut de: Aurelia Vișinescu Wines, Blanc, Sloop.
Parteneri media: Europa FM, Iqads, Start-up.ro, Ziare.com, Business24, The Institute, Igloo Prwave, Iqool, Zile și Nopți,The Trends, Munteanu, Kreatoria, România Pozitivă, Feeder.
Despre NO.MAD Talks
NO.MAD Talks este un proiect ce încurajează oamenii să lucreze pe cont propriu, să-și descopere pasiunea și să o transforme în job. Primul eveniment a avut loc în iunie 2018 și a pornit de la inițiativa Iunietei Sandu, care și-a dorit să crească comunitatea de freelanceri și antreprenori din București.